Powered By Blogger

joi, 26 iunie 2014

Serenadă pentru un sfert de veac



Mai sunt doar câteva ore până la întâlnirea de 25 de ani de la absolvirea liceului. Vineri, 27 iunie, promoția 1989 a Liceului Pedagogic ”Iosif Vulcan” Oradea și-a dat întâlnire. Printre fostele absolvente, și eu...
Mi-am făcut temele sârguincioasă. Am pregătit surprize pentru fostele colege care au anunțat sosirea. Am dat anunț în ziar pentru cea care a fost Liana Erdei și care ne va veghea din lumea veșniciei. Am ținut legătura telefonic cu fetele care s-au ocupat de organizare și cu șefa clasei. Mi-am pregătit aparatura pentru proiecție. Pot spune că sunt gata pentru marea revedere.
Mi-e sufletul prins în menghina nostalgiei. Când au trecut oare atâția ani? Un sfert de veac e totuși mult...
Coincidență, anul acesta am fost diriginta unei clase de absolvenți. 30 de tineri frumoși care au viitorul în față, cei mai mulți știind foarte clar ce așteaptă de la acest viitor și ce trebuie să facă ei înșiși pentru a-l construi temeinic. La fel știam și eu acum 25 de ani. Și eu am absolvit înveșmântată în roșu. Și eu am cântat Serenada pentru profesori. Și eu am crezut că știu ce vreau de la viață.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu