Powered By Blogger

duminică, 29 iulie 2012

Gând despre... DA

Am votat. Nimeni şi nimic nu m-ar fi putut împiedica să merg la vot. E dreptul meu şi e responsabilitatea mea.  Numai laşii fug de responsabilitate, numai mârşavii îndeamnă la o atitudine laşă.
Nici nu mai contează unde am pus ştampila cu "votat". Mă simt eliberată de o grea aşteptare şi privesc deja cu linişte spre viitor. Indiferent ce va fi, mi-am spus punctul de vedere. Pentru mine acest lucru este foarte important.

Îmi doresc atât de mult linişte în ţara asta. Linişte ca să-mi cresc puiul, linişte ca să-mi exercit profesia, linişte ca să trăiesc. Fără hohote de râs sinistru, fără jigniri umilitoare, fără mascarada jocurilor politice, fără... Băsescu. Da, îmi va fi mai bine fără Băsescu. N-a fost niciodată preşedintele meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu